skontaktuj sie z nami

kontakt@akademiagier.pl

Zespół

 
Zespół Akademii to fascynaci poszczególnych obszarów związanych z tworzeniem gier komputerowych. Wieloletnie doświadczenie w branży game dev powoduje, że prowadzone zajęcia to nie tylko sucha teoria, ale przede wszystkim ćwiczenia oswajające zagadnienia i wyzwania, z którymi na co dzień spotykają się programiści, projektanci, graficy czy animatorzy ze studiów produkcyjnych.

 

Artur Karwatka


Pomysłodawca oraz założyciel Akademii Gier. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarządzając IT w firmach działających m.in.
w branży gier komputerowych, usług środowiskowych, usług inżynieryjno-budowlanych czy FMCG. Absolwent kierunku informatyka na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im.Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz programu Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Zainteresowany zastosowaniem i implementacją nowych technologii w codziennym życiu. Niegdyś fan 16/32-bitowych komputerów Atari związany
z demosceną.

Maciej Szcześnik


Trener, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Fizyka, specjalizacja Metody Komputerowe Fizyki), oraz Uniwersytetu im. Kardynała Wyszyńskiego (kierunek: Informatyka). Zawodowo związany z firmami CD Projekt RED, 11 bit studios, Sleepwalker Games, oraz Centerpoint. Doświadczenie zdobywał pracując na stanowiskach Główny Projektant Walki, Główny Projektant i Grafik 3d, Główny Projektant Rozgrywki. Współtwórca produkcji: Wiedźmin, Wiedźmin 2, Wiedźmin 3 oraz Jodie Drake and the World in Peril. Prywatnie miłośnik gier planszowych, oraz zagadnień związanych z generowaniem pomysłów.

Marek Ziemak


Trener, absolwent Wojskowej Akademii Technicznej wydziału cybernetyki, na kierunku informatyka w zakresie informatycznych systemów zarządzania. Uczestnik szkoleń o tematyce obejmującej min.: zagadnienia lekkich metodyk tworzenia oprogramowania, prowadzenia projektów informatycznych. Zawodowo związany z firmami CD Projekt RED, 11 bit studios oraz Sleepwalker Games. Doświadczenie zdobywał jako Grafik 3d, Projektant plansz, Projektant gry. Współtwórca gry Wiedźmin, Wiedźmin 2 oraz Wiedźmin 3.

Grzegorz Mazur


Trener, absolwent kierunku Informatyka ze specjalizacją Inżynieria Systemów Informatycznych na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo związany z firmą 11 bit studios gdzie był Głównym Programistą przy takich projektach jak This War of Mine czy Sleepwalker`s Journey. Specjalizuje się w programowaniu rozgrywki i sztucznej inteligencji. Wykłada programowanie gier komputerowych w Warszawskiej Szkole Filmowej. Po godzinach muzyk i miłośnik gier planszowych.

Aleksander Kauch


Absolwent kierunku Informatyka ze specjalizacją Projektowanie Systemów CAD/CAM na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo związany z firmą 11 Bit Studios gdzie był Starszym Programistą przy takich projektach jak This War of Mine, Anomaly 2 czy Funky Smugglers. Specjalizuje się w programowaniu rozgrywki. Wykłada programowanie na rodzimym wydziale. Zaangażowany miłośnik gier komputerowych zarówno starych jak i nowych.

Andrzej Mędrycki


Producent, programista. Współwłaściciel studia Nitreal Games, gdzie pełni rolę Technical Director'a. Absolwent Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych na kierunku informatyka oraz specjalizacjach programowanie gier i multimedia. Profesjonalnie w branży od 8 lat, swoją karierę rozpoczynał w studiu CD Projekt RED nad projektami Wiedźmin, Wiedźmin: Enhanced Edition oraz wczesnym prototypem Wiedźmina 2. Od 2009 tworzy gry pod szyldem Nitreal Games jako producent oraz programista, gdzie pracował nad serią promocyjnych gier dla miast: serią Misja: Bielany oraz grami Pogoń w Czasie i Legionowska Rozgrywka. Jego najnowszą produkcją jest komercyjna gra z gatunku casual time management: ogólnoświatowy Gardens Inc.